Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

zaterdag 25 november 2017

Voorbij

En het zit er weer op, die Winterfair 2017. Het was gezellig, sfeervol en lekker 😉.
Omdat ik eigenlijk niet weg kon uit de winkel heb ik er zelf niet zo heel veel van meegemaakt maar ik genoot op afstand. Met de muziek voor de deur, de geur van versgebakken oliebollen om de hoek en heel veel lieve klanten hadden we een heerlijke dag.


(Foto's Ina Meerman)




Heb je het gemist gisteren? 
Dan kom je toch vandaag of volgende week?
Koop dit jaar je Sint- en Kerstcadeautjes een bij een kleine ondernemer!
(Ze houden de dorpen en steden leefbaar)


Foto: Sjokadoo


Voor wie een leuk geschenk zoekt maar wie niet kan kiezen is er altijd nog de cadeaubon!
(en misschien kun je alvast eens rondstruinen in mijn pas geopende Webshop )

Gerelateerde afbeelding

********

En dan nog even praktisch! Volgende week woensdag (29 november) is het Dankdag (in dit deel van Zeeland). Wij (en alle winkels in Arnemuiden) zijn dan de hele dag gesloten.




7 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je webshop, hij ziet er geweldig uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat het een geslaagde dag is geweest. Neem woensdag de 29e echt een rustdag zou ik zo zeggen..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke webshop! Gefeliciteerd en heel veel succes. Ik zie alleen het linkje naar Facebook niet. Dan kan hij daar ook gedeeld worden en kan er nog meer besteld worden. Ik hoop begin december zelf langs te komen. Verheug me er enorm op!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. er zijn nog een paar kinderziektes hoor!Het linkje van Facebook leidt naar mijn blog.
      Volgende week uitgebreider bericht!

      Verwijderen
  4. Leuk dat het zo geslaagd was en gefeliciteerd met je nieuwe online filiaal :-)
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je webshop. Hartelijke groeten en veel succes. Beerta

    BeantwoordenVerwijderen