Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

donderdag 16 november 2017

Kruisbestuiving

Onze brei- en haakclub is weer voorbij! Het was een drukke avond en zoals altijd was er weer een spontane kruisbestuiving van creatieve ideeën. Helemaal leuk werd het toen Jellina uit haar tas een paar projectjes meenam die ze maakte voor de Scheepjes Yarn 4.
Weet je het nog? Deze deken?

foto van Jellina Verhoeff.

Wil je 'm in het echt even zien? Dan kan, want hij logeert even bij ons!
En toen kwam er nóg een deken uit een tas, de (test-)versie van Sylvia. Hoe leuk is dat, met totaal andere kleuren. Ik bleef er maar naar kijken.



Nou, zo gaat het er dus aan toe op zo'n brei- en haakavond 😁, veel kletsen, véél lol en af en toe een steekje...


Maar we zijn ook serieus hoor! En ijverig...... Catherine breide al kleine sokjes van het recente Seasons-garen dit ik vorige week liet zien. Met veel minder steken op de naald ziet het patroontje er gelijk heel anders uit!



Jammer dat zo'n avond zo snel voorbij vliegt. Kom je de volgende keer ook? We zijn weer bij elkaar op donderdag 7 december (vanaf ca half 8 - half 10). Van harte welkom!



7 opmerkingen:

  1. Zo spijtig dat ik te ver weg woon,anders kwam ik zeker naar zo'n gezellige avond !!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gezellige boel en wat een prachtige dekens! Voor dat mooie patroon heb ik het magazine speciaal besteld zelfs.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie projecten. Die dekens wel zijn super mooi hoor. Miss hi en kom ik wel naar de winterfair en kom ze dan in levende lijve zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi! Het lijkt net of het steen voor steen is opgebouwd, prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Inner city heet dat patroon in de quiltwereld. Gebreid is het ook schitterend.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jammer genoeg woon ik tever weg😥 anders was ik er zeker bij geweest

    BeantwoordenVerwijderen